Reklamacioni sistem prodaje
Modul koji pruža mogućnost unosa reklamacionog dokumenta za konkretnog kupca a pri čemu se vezuje za dokumenta finansijskog odobrenja/ robne isporuke.
Na samom dokumentu je moguće uneti datume bitne za dokument, sam iznos reklamacije. To dokumenta se reguliše putem statusa gde je moguće ostaviti dokument u statusu unosa, označiti da je u toku i naon završenog poslovnog procesa prebaciti dokument u status prihvaćena ili odbijena reklamacija.
Dokument je kreiran po uzoru na ostale u MS NAV-u /BC pa tako ima svoje redove gde je moguće uneti jedan ili više artikala koje je kupac reklamirao, količinu koju je zahtevao za reklamaciju (pri čemu je moguće doći do detalja serijskog broja, ne samo do nivoa artikla)
Svaku reklamaciju je moguće vezati za nekoliko otpremnica po kojima je roba reklamirana što olakšava sledljivost za buduća izveštavanja.
Proces reklamacija je svakako nešto što ne obuhvata samo prodaju već i ostale učesnike poslovnog procesa pa tako svako od njih može uneti svoje komentare, odobrenje iznose reklamacije, troškovne podatke koji će uticati na poslovni učinak.
Centralizovani sifarnih poslovnih partnera
Proces reklamacija je svakako nešto što ne obuhvata samo prodaju već i ostale učesnike poslovnog procesa pa tako svako od njih može uneti svoje komentare, odobrenje iznose reklamacije, troškovne podatke koji će uticati na poslovni učinak.
Ukoliko Vaša korporacija se se sastoji od većeg broja preduzeća a želite da imate jedinstveno mesto unosa i kontrole podataka u matičnom preduzeću ovo je modul koji će Vam definitivno biti od koristi.
Ideja centralizovanog šifarnika poslovnih partnera je ta da se nam jednom mestu vodi evidencija o svim kontaktima sa kojima sva preduzeća posluju, unos se radi od strane ograničenog broja osoba koji su dobro upućeni u važnost ovih podataka. Sama inicijativa o unosu novog poslovnog partnera može doći iz ćerke firme ali konačnu potvrdu i unos radi osoba u majci firmi.
Ideja modula je čista i jedinstvena baza poslovnih partnera koju su svakako uvezani za kontaktima u zavisnim preduzećima ali tamo nije moguće menjati podatke već samo preuzeti ono što je uneto u matičnom preduzeću putem interfejsa.
Ukoliko postoji želja klijenta moguća je integracija sa APR podacia / NBS podacima zarad olakšanog unosa. Pored toga, ovo može biti opcionog karaktera a preporuka je da se ćerke firme putem kontrola ograniče na bilo kakvu vrstu knjiženja za novog poslovnog partnera dok nisu uneti odgovarajući podaci u centralni šifarnik.
Posebna pogodnost je mogućnost automatskog kreiranja prodajnog odobrenja iz samog dokumenta prodajne reklamacije kao i štampa istog.