Modul za zahteve nabavke
Modul koji je od izutenog značaja posebno za nabavni sektor ali i za celu firmu. Ovaj modul pruža mogućnost svakom zaposlenom da pokrene zahtev za nabavku bilo kog artikla (kako robnog tako i usluge). Moguće je definisati potrebnu količinu za nabavku, rokove kada se očekuje realizaciju, označiti nabavku kao hitnu i sl. Nakon pokrenutog zahteva dokument se šalje na odobrenje neposrednom rukovodiocu zaposlenog (o čijem zahtevu će biti sistemski informisan putem maila).
Nakon odobravanja od strane rukovodioca kolege iz sektora nabavke imaju mogućnost da direktno iz ovog dokumenta kreiraju nabavnu porudžbinu bez potrebe za ponovnim unosom podataka u istu. Ovo značajno skraćuje ciklus nabavke, čini efikasnim rad kolega i pruža im prostor za dodatne aktivnosti umesto trošenja vremena na operativni unos.
Ova dokumenta je moguće podeliti po sektorima pa se tako odvajaju zahtevi za nabavku kancelarijskog materijala od nabavke rezervnih delova, potrošnog materijala i sl. Ovim se postiže preglednost ali i omogućuje podela rada među kolegama u sektoru nabavke.
Izuzetna funkcionalnost ovog modula se posebno vidi kod artikala kod kojih je podešeno u ERP-u da ne smeju pasti ispod određene zalihe. Za takve artikle je moguće podesiti automatsko kreiranje zahteva za nabavku iz koga se kreira nabavna porudžbina. Prednost ovakvog pristupa je zadržavanje zalihe na idealnom nivou a da se pritom sektor nabavke ne optereti ovom operativnom aktivnosti.
Modul za zahteve nabavke
Modul koji pruža mogućnost unosa reklamacionog dokumenta za konkretnog dobavljača a pri čemu se vezuje za dokumenta finansijskog odobrenja/ robne prijemnice.
Na samom dokumentu je moguće uneti datume bitne za dokument, sam iznos reklamacije. Tok dokumenta se reguliše putem statusa gde je moguće ostaviti dokument u statusu unosa, označiti da je u toku i naon završenog poslovnog procesa prebaciti dokument u status prihvaćena ili odbijena reklamacija.
Dokument je kreiran po uzoru na ostale u MS NAV-u /BC pa tako ima svoje redove gde je moguće uneti jedan ili više artikala koje reklamiramo dobavljaču, količinu koju zahtevamo za reklamaciju (pri čemu je moguće doći do detalja serijskog broja, ne samo do nivoa artikla)
Svaku reklamaciju je moguće vezati za nekoliko prijemnica po kojima je roba reklamirana što olakšava sledljivost za buduća izveštavanja.
Proces reklamacija je svakako nešto što ne obuhvata samo nabavku već i ostale učesnike poslovnog procesa pa tako svako od njih može uneti svoje komentare, odobrenje iznose reklamacije, troškovne podatke koji će uticati na poslovni učinak.